Залежність емоційного настрою покупця і наявності бейджа у персоналу
Categories: Новини
Власники мережі роздрібної торгівлі в роботі з клієнтами звернули увагу на залежність емоційного настрою покупця і наявності бейджа у персоналу. Для підтвердження теорії склавши план і розробивши методику ініціювали вивчення даного факту.
Спочатку дослідження проходило на Канадському ринку роздрібної торгівлі в наслідку для уточнення методики і репрезентативності даних розширили область вивчення. Дослідження проводилися в чотирьох країнах. Протягом восьми років було опитано десять тисяч відвідувачів в мегаполісах і містах розташованих в Канаді, Англії, Австралії та Сполучених Штатах.
Чому ж бейджи важливі і чому співробітники повинні їх носити?
Дуже просто: бейджи покращують відносини з клієнтами.
Думка покупців з Канади
76% – відзначили, що у них виникало більше довіри якщо співробітники носили бейджі і впевненості в професіоналізмі компанії.
Покупці з Австралії
71% – наголосили на важливості живого контакту зі співробітником. Чи відчували спокій якщо знали ім’я продавця.
Покупці з США
У спілкуванні 70% – Для ведення діалогу вказують на важливість бачити ім’я продавця.
Покупці Англії 96% – стверджують що в ділових контактах необхідно знати ім’я людини.
Клієнтам подобається мати справу з реальними людьми.
Знання імені дозволяє уникнути безликості контакту зі співробітником – що в свою чергу допомагає клієнту відчувати себе більш невимушено, в порівнянні з магазинами персонал яких не носив бейджи і був безіменний.
В результаті дослідженні також враховувалося ставлення персоналу до бейджами.
Що дозволило сформувати практичні рекомендації в роботі персоналу і носіння бейджів:
- Однією з умов, керівництво магазину повинно бути в цьому прикладом.
- Вказуйте тільки імена це допоможе співробітникам не бажаючим вказувати прізвище.
- Щоб вони добре читалися при яскравому освітленні, не робіть бейджи занадто блискучими.
- Переконайтеся, що співробітники розуміють важливість носіння бейджів.
- Попросіть, щоб звертали особливу увагу на наявність бейджів.
- Нагороджуйте тих, хто не забуває носити бейджи спеціальними призами та преміями.
- Піклуйтеся про персонал так само, як персонал піклується про покупця, який приносить прибуток.
Підприємства впровадивши культуру носіння бейджів отримали зростання позитивного ставлення на 14%.
Ми в соціальних мережах: