Залежність емоційного настрою покупця і наявності бейджа у персоналу

Власники мережі роздрібної торгівлі в роботі з клієнтами звернули увагу на залежність емоційного настрою покупця і наявності бейджа у персоналу. Для підтвердження теорії склавши план і розробивши методику ініціювали вивчення даного факту.

Спочатку дослідження проходило на Канадському ринку роздрібної торгівлі в наслідку для уточнення методики і репрезентативності даних розширили область вивчення. Дослідження проводилися в чотирьох країнах. Протягом восьми років було опитано десять тисяч відвідувачів в мегаполісах і містах розташованих в Канаді, Англії, Австралії та Сполучених Штатах.

Чому ж бейджи важливі і чому співробітники повинні їх носити?
Дуже просто: бейджи покращують відносини з клієнтами.

Думка покупців з Канади 76% – відзначили, що у них виникало більше довіри якщо співробітники носили бейджі і впевненості в професіоналізмі компанії.
Покупці з Австралії 71% – наголосили на важливості живого контакту зі співробітником. Чи відчували спокій якщо знали ім’я продавця.
Покупці з США У спілкуванні 70% – Для ведення діалогу вказують на важливість бачити ім’я продавця.
Покупці Англії 96% – стверджують що в ділових контактах необхідно знати ім’я людини.

Клієнтам подобається мати справу з реальними людьми.
Знання імені дозволяє уникнути безликості контакту зі співробітником – що в свою чергу допомагає клієнту відчувати себе більш невимушено, в порівнянні з магазинами персонал яких не носив бейджи і був безіменний.
В результаті дослідженні також враховувалося ставлення персоналу до бейджами. Що дозволило сформувати практичні рекомендації в роботі персоналу і носіння бейджів:

  1. Однією з умов, керівництво магазину повинно бути в цьому прикладом.
  2. Вказуйте тільки імена це допоможе співробітникам не бажаючим вказувати прізвище.
  3. Щоб вони добре читалися при яскравому освітленні, не робіть бейджи занадто блискучими.
  4. Переконайтеся, що співробітники розуміють важливість носіння бейджів.
  5. Попросіть, щоб звертали особливу увагу на наявність бейджів.
  6. Нагороджуйте тих, хто не забуває носити бейджи спеціальними призами та преміями.
  7. Піклуйтеся про персонал так само, як персонал піклується про покупця, який приносить прибуток.

Підприємства впровадивши культуру носіння бейджів отримали зростання позитивного ставлення на 14%.

Tags:

Ми в соціальних мережах:

Facebook
Instagram
Telegram

Нам довіряють: