П’ять цікавих фактів в роботі з клієнтом
Categories: Новини
Навіщо потрібен співробітнику бейдж?
У своїй гучній книзі «Ніколи не їжте поодинці» Кейт Ферацці пише про приголомшливий принцип взаємодії з людьми, до числа яких входять Ваші клієнти:
«Єдиний спосіб спонукати людей зробити щось для вас – це визнати їхню соціальну значимість і важливість. Тому що найглибша життєва потреба людини – це потреба у визнанні».
Але як невеликі прямокутники, які служать для ідентифікації вашого персоналу, можуть допомогти вашим потенційним клієнтам відчути себе значущими і важливими?
Як бейдж може продавати краще, ніж проект відомого маркетолога?
Давайте подивимось на 5 фактів, які засновані на реальних подіях.

- СтатусVIP. Чим більше атрибутики у компанії, тим вона краща і надійніша – так вважає більшість відвідувачів серйозних установ, як великі компанії, банки і т.д. Людям подобається, коли їм дарують фірмові ручки, вони люблять брати флаєри та візитки. Також позитивний вплив робить фірмовий бейдж – він говорить про ваше серйозне ставлення до бізнесу та уважному підході до будь-якого типу клієнтів.
- Шанобливе ставлення. Сьогодні практично у всіх сферах вітається наявність бейджа у персоналу – люди відзначають, що їм комфортніше звертатися по імені (і навіть по батькові!) до співробітника, який дійсно може вирішити їх питання. Пам’ятайте, багатьом відвідувачам вашої компанії вже незручно використовувати холодну безособову форму спілкування. А адже саме пластиковий бейдж містить всю необхідну для людини інформацію! До того ж його наявність в певній мірі діє як дисциплінуючий чинник для персоналу – підсвідомо співробітники будуть усвідомлювати, що незадоволений клієнт в будь-який момент назве конкретне ім’я керівництву, що спричинить за собою досить конкретні наслідки.
- Ознака солідності. Деякі PR-центри називають бейджи «особливим ефектом для прискорення бізнесу». Погодьтеся, приємно бачити охайно одягнений персонал, який може похвалитися акуратним, стильним і якісно виготовленим бейджом з чітко вказаною атрибутикою і персональною інформацією.
- Мовчазне просування бренду. Людина робить перший крок, коли переступає поріг будинку, – і бачить атрибутику вашої компанії. Можна сказати, що частково він вже залучений в процес знайомства. У свою чергу, бейдж дублює візуальне просування і є фіксуючим акцентом, який дозволить закріпити інформацію про компанію в свідомості людини (зауважте, абсолютно безкоштовно!). До речі, коли людина вимовляє ім’я консультанта, менеджера або іншого фахівця, він починає підсвідомо прив’язуватися до вашої компанії. Особливо це працює в разі, коли він дякує співробітникові за прекрасно надану послугу або допомогу.
- Ідеальне поєднання стилю і інформативності. Сайт HR-Portal зазначає, що сьогодні наявність бейджа входить до числа обов’язкових вимог, які пред’являються до стилю одягу і зовнішнього вигляду співробітників серйозних компаній. Пояснюється це тим, що образ вашого персоналу повинен повністю уособлювати собою надійність, наочність і стабільність. Під цими аргументами можна підвести очевидну і дуже важливу підсумкову риску: бейджи стали невід’ємною частиною корпоративного стилю будь-якої організації, яка хоче заявити про себе.

Ви хочете отримувати ще більше клієнтів? Але ж колись Уїнстон Черчілль сказав: “Марно говорити: «Ми робимо все, що можемо». Необхідно зробити те, що необхідно!” Тому ми пропонуємо вам прямо зараз скористатися нашими послугами з розробки та виробництва бейджів, які повністю підтвердять ваш імідж.
Ми в соціальних мережах: