7 перешкод які необхідно усунути в роботі з клієнтом.

Бейдж (англ. Badge – «символ») – корпоративний ідентифікатор у вигляді невеликої картки, значка або наклейки, що несе текстографічну інформацію про свого власника. Бейджи використовуються в якості практичного елементу корпоративного стилю в великих компаніях, якщо співробітники різних відділів не знайомі між собою або часто приймають клієнтів.
Також знаки корпоративної відмінності набули широкого поширення на ділових заходах, коли відбувається активна комунікаційна взаємодія незнайомих людей. Носіння бейджів в корпоративній культурі Класика корпоративної культури передбачає носіння бейджа на піджаку або будь-якому іншому верхньому одязі. Найчастіше іменна картка кріпиться до лацкана куртки, на грудях жилета.
З досвіду великих корпорацій, співробітники компанії охочіше носять красиві фірмові значки і стилізовані таблички, ніж звичайні паперові картки в пластиковій обкладинці. Важливе значення також має колір, оформлення, зміст і накреслення інформації на бейджі – колірне ранжування посад більше подобається співробітникам підлеглих структур, ніж пряме словесне вказання на їх невисокий чин.
Представники високих посад, навпаки, намагаються виділити свій високий професійний статус відповідною інформацією на іменній картці.

бейдж на піджаку

Бейджи використовують не тільки в сфері обслуговування (готелі, ресторани, магазини і т.д.), але і під час проведення виставок, семінарів і конференцій, а також охорони, лікарів та ін. У великих компаніях співробітники так само не знають багатьох по іменах – ось тут бейдж і стає необхідний. У всіх перерахованих прикладах наявність бейджа – ознака хорошого тону.

Стилізація ідентифікаторів (бейджів).

Деякі співробітники сучасних компаній прагнуть виділитися з лав колег за рахунок легких порушень прийнятої корпоративної культури в організації.

  1. Бейдж куплений в канцтоварах
  2. Бейдж руйнує одяг через негуманного кріплення
  3. Вручну оформляє свій бейдж яскравими квітами шрифту і не регламентованими візерунками
  4. Застосовують оригінальне написання своєї посади.
  5. Носіння бейджа в недозволеному місці, найпоширеніше порушення.
  6. Безтурботне ставлення до бейджів.
  7. Навмисна втрата бейджа.

Психологія такої поведінки криється в бажанні виділитися на фоні «сірої маси» персоналу. Особливо якщо бейдж типовий, легкодоступний і тому знецінений. Співробітник не відчуває дбайливого ставлення і тим більше гордості. Втілюється прагнення самоідентифікації в умовах суворо корпоративного контролю – уніформа і корпоративні правила, а також інші обмежують особисту свободу норми корпоративної культури швидше призводять до протестних настроїв, ніж вседозволеність у виборі форми одягу та професійної ідентифікації. Тому навіть однакові бейсболки співробітники компанії з потужним корпоративним духом носять по-різному, а бейджи чіпляють часом в самі недоречні для носіння іменної картки місця. Улюблений «чоловічий» варіант – кріплення фірмової картки до кишені штанів – це не тільки доставляє незручності при спілкуванні, але і вносить сум'яття в усталений корпоративний лад інших співробітників.
Введення системи штрафів за порушення правил використання бейджів може тільки погіршити ситуацію – набагато продуктивніше буде виготовлення привабливих за формою і змістом іменних відзнак. Володіючи гарним нагрудним знаком власник дбайливо ставиться до бейджа. Кожен працівник одягне його з гордістю за корпоративну культуру своєї компанії.

Поділитися продуктами Lucky Print

Нам довіряють: