Промо-брелок: бренд-менеджер, який підкорив серця всіх

Брелок (от фр. breloque[1]) — аксесуар, прикраса на ключі, виконане у вигляді підвіски на ланцюжку, браслеті, кільці для ключів та інше (з Вікіпедії).

Останнім часом все частіше компанії відмовляються від промо-продукції. Хтось сказав, що вона вже давно втратила свою ефективність, а інші підтримали цю думку, називаючи брелоки, ручки, кружки і навіть бейджи «марною тратою грошей».
Тоді чому виготовлення промо продукції не припинилося, як передбачали ці люди? Відповідь Ви знайдете в цікавому дослідженні, яке провів постачальник ручок і бізнес-товарів penfactory.com

Інструмент, який завжди буде актуальним

Після проведення кількох опитувань своїх споживачів, ця компанія довела, що промо сувенірна продукція сьогодні не поступається за своєю ефективністю навіть найсучаснішим методам просування.

  • Людина чує оголошення по радіо або бачить цікаву пропозицію на рекламному щиті. Але голос диктора замовкає, а білборд і сітілайт нерухомо стоять в місті. А ось промо-брелок завжди під рукою – значить, клієнт може в будь-який момент побачити Ваш номер телефону або email та одразу ж звернутися за Вашими послугами. До речі, за даними дослідження PenFactory  84% людей дізнаються компанію саме по промо-продукції.
  • 81% респондентів заявили, залишать у себе сувенір від компанії, якщо вважатимуть його корисним. А хто може назвати промо-брелок марним подарунком?
  • 41,8% з опитаних зізналися, що готові поставити Like компанії, якщо отримають за це промо-сувенір, а 22,7% – із задоволенням напишуть позитивний відгук.
  • Хочете провести опитування, але не знаєте, як залучити людей? 82% погодяться на Вашу пропозицію, якщо знатимуть, що отримають за це брендований подарунок. В даному випадку промо-брелок буде ідеальним варіантом по співвідношенню ціни і очікуваного результату.
  • До речі, за даними PenFactory ніж креативніше буде Ваш подарунок, тим більше шансів, що про нього розкажуть в соціальних мережах. Ви знаєте, чим це загрожує Вашому бренду, – сарафанне радіо буде працювати на 5+.
  • 60% респондентів сказали, що віддають перевагу компаніям, які використовують промо-продукцію, а 27% – що після отримання свого сувеніра в майбутньому зроблять покупку.
Але найцікавіший факт полягає в порівнянні ефективності різних типів реклами:
  • вартість одного «контакту» через ТБ варто 0,007$,
  • через газету – 0,019$,
  • через журнал – 0,033$,
  • а промо-продукція дає приголомшливий результат – 0,004$!

Тобто останній варіант є найдешевшим і одночасно ефективним!

П’ять аргументованих причин замовити промо-брелок сьогодні:

  1. Завжди поруч – у кожної людини є ключі від будинку/квартири/офісу/машини, тобто промо-брелок ніколи не покидає життя Вашого клієнта.
  2. Легко просуває Ваш бренд – немає нав’язливих продавців-консультантів, дивних відеороликів, які насилу можна назвати креативними, і інших дратівливих факторів. Ваш клієнт сам бере промо-брелок і користується ним кожен день, а ще показує друзям і знайомим, які обов’язково зацікавляться Вашим брендом.
  3. Доводить, що Ви дбаєте про свій імідж – незважаючи на різні відгуки про промо-продукції, що розвиваються і вже відомі компанії все одно продовжують замовляти брелоки, ручки та інші сувеніри. Це говорить про одне – така продукція працює на репутацію бренду.
  4. Быстро окупается – доказательства этого тезиса находятся чуть выше, в результатах исследования PenFactory.
  5. Працює без вихідних – робочий день Вашої компанії давно підійшов до кінця, а промо-брелок буде нагадувати про Вас навіть пізно увечері, коли клієнт повертається додому і бере його в руки, щоб відкрити двері свого будинку.

Інщі брелоки

Промо брелок
Промо брелок
Корпоративний брелок
Корпоративний брелок

Тепер Ви знаєте, якою силою володіє стильний і компактний промо-брелок. Щоб отримати свого персонального бренд-менеджера, досить написати нам про своє рішення. Ми розробимо макет, який буде відповідати концепції Вашої компанії, щоб про Ваш бренд знали, пам’ятали і рекомендували знайомим.

Поділитися продуктами Lucky Print

Нам довіряють: