Як завоювати нових клієнтів і впливати на людей

Гарвардські психологи, Налін Амбаді і Роберт Розенталь провели цікавий експеримент, присвячений швидкості формування враження.
В результаті були отримані вражаючі результати: Люди формують думку про людину, яку вони побачили в перший раз, протягом перших 2 секунд, і ця точка зору абсолютно не залежить від дій цієї людини.
Але коли починаються ці 2 секунди? Як тільки людина з’являється в поле зору. Ви або ваш співробітник ще не встигне задати питання: «Чим я можу вам допомогти?», Як потенційний клієнт вже складе свою думку про компанії!
Мабуть, найголовніший акцент варто поставити на те, що навіть наступні події практично не змінюють думку людини. Про це прекрасно знала Коко Шанель, коли сказала, що у нас ніколи не буде другого шансу справити перше враження.
Частково ці слова підтверджує так званий позиційний ефект, який має просту і вражаючу формулювання – наш мозок сприймає перший визначають прикметник набагато сильніше, ніж всі наступні.

бейдж на одязі  Як дослідження пов’язані наявністю бейджа і процвітанням вашого бізнесу?

Отже, уявімо ситуацію:

  1. Поріг вашої організації переступає потенційний клієнт. Можливо, він щось про вас знає (був на сайті, читав рекламну листівку і навіть побачив важливе для нього позиційне прикметник і визначення і т.д.)
  2. Його зустрічає менеджер або інший співробітник.
  3. Давайте не будемо обговорювати деталі фірмового стилю і рівень охайності, вважаючи, що це норми, які шанують у вашій компанії.
  4. Людина хоче звернутися до вашому співробітнику, щоб задати питання. І у нього починаються проблеми – чи може він запитати саме у цієї людини або він не компетентний в потрібній темі? Як це визначити? І взагалі як звати цього фахівця?

Найгірше, якщо на грудях вашого співробітника знаходиться неохайний, пом’ятий бейдж, виконаний в так званому «традиційному дизайні», який зовсім не підкреслює переваги і оригінальність вашого бренду!

носят бейджи Підсумок: потенційний клієнт так і залишається всього лише відвідувачем компанії. У перші дві секунди у нього склалося негативне враження, яке асоціюється з неохайністю персоналу (підсвідомо він буде вважати, що компанія буде ставитися до нього так само недбало) і черговим набором проблем ( знову потрібно знеособлено «викати», намагатися визначити кваліфікацію фахівця і т.д.).

Нікому не потрібна чергова доза питань.
Люди шукають готове рішення і готові за нього платити.
Так чи варто економити на цьому важливому елементі корпоративного стилю? Можливо, саме бейдж стане тим самим переважують переваги, яке принесе перемогу в гонці конкурентів.

Виконаний у фірмовому стилі, якісний, оригінальний, що відповідає рівню вашої організації – саме такий бейдж буде вашим помічником в боротьбі, де головним призом стає лояльність клієнтів і запущене позитивне сарафанне радіо.
А значить і грошовий потік буде спрямований саме в вашу компанію!

Але що робити, якщо співробітник не хоче носити бейдж?
Є хороша фраза: «Мета підтримує в людях концентрацію уваги, ентузіазм і стійкість». Тому, швидше за все, вам потрібно всього лише пояснити своєму персоналу простий принцип:
Поки вони носять бейджі, їх бейджи носять гроші! Або до вас чи від вас.
А від фінансових показників ефективності залежать їх зарплата і кар’єра. Тому просто дайте прочитати їм цю статтю і зробіть замовлення у нас. Ми знаємо, що потрібно зробити для того, щоб бейджи приносили гроші в вашу компанію.

Поділитися продуктами Lucky Print

Нам довіряють: